Cilj kompanije Invito je da tržištu ponudi proizvode vrhunskog kvaliteta i imidža. Tako smo se odlučili da uz vrhunska vina i alkoholna pića ponudimo i vrhunsku mineralnu vodu. Naše partnerstvo sa Perrier-om uspešno traje više od 10 godina na naše veliko zadovoljstvo.


Perier je francuski brend flaširane mineralne vode u vlsnistvu kompanije NESTLE WATERS. Ova voda se puni na izvorima u mestu Verže u Gard regionu na jugu Francuske. Osnovna razlika izmedju Perrie vode i drugih voda je što je priprodno gazirana, ne dodaje joj se naknadno ugljen-dioksid te je to čini jednom od najcenjenijih i najpoznatijih mineralnih voda u svetu.

pročitaj zanimljivosti

Prirodna gazirana mineralna voda

Perrier glass bottle

Perrier voda ima jedinstveni spoj posebnih mehurića i uravnotežen sadržaj mineralnih materija. Poreklom iz Francuske, njen šumeći duh je svetski poznat. Takođe, ona je prava alternativa gaziranim bezalkoholnim pićima jer je bez šećera i sa nula kalorija. Perrier voda je sama po sebi idelana za gašenje žeđi, ali je njena oštra karbonacija čini savršenim partnerom za koktele. To je idealno “at-home” ili “on-the-go” piće, što je pravi izbor za svaki dan.
Na našem tržištu se prodaje u staklenim bocama od 0,2 L, 0,33 L i 0,75 L.

Naša asortiman će USKORO biti dostupan preko našeg web shopa.


Ljubavna priča između vode i gasa počela je pre 120 miliona godina… Pre 120 miliona godina na Langdok ravnici u južnoj Francuskoj, kišnica koja je punila pukotine u zemlji, izbila je na površinu pod pritiskom koji je proizveo vulkanski gas. Kada su se voda i gas sjedinili, našli su zajedno put ka površini prolazeći kroz pukotine u krečnjaku. Pod dejstvom gasa i krečnjaka, voda je dobila svojstvo ”kao da klljuča”. Upravo iz tog razloga je i ovo mesto dobilo naziv “Les Bouillens”, što u bukvalnom prevodu sa farancuskog znači: “kljucanje vode”. Baš taj izvor je 1898. godine kupio tada poznati doktor i političar Luj Ezen Perrier i o tog vremena se flašira i prodaje prirodno gazirana mineralna voda Perrier. To je i osnovna razlika izmedju Perrie vode i drugih voda. Ona je priprodno gazirana, ne dodaje joj se naknadno ugljen-dioksid.

Danas je Perrier voda prisutna u 150 zemalja sveta i jedan je od najprodavanijih francuskih artikala u svetu. U svojim reklamnim kampanjama uvek se vezivala za velika imena iz sveta umetnosti. Ipak, najpoznatija kampanja je ona za Roland Garos. Ta kampanja traje još od davne 1928. godine, da bi u drugoj polovini 70-ih godina prošlog veka Perrier ušao u partnerstvo sa ovim turnirom.